esmaspäev, 30. november 2009

Shingaling, shingaling

Hello my dear friends... Long time no seen, huh ? ;D

Olgu, ma üritan nüüd viimaks väheke kirjeldada minu vahepealsel laiskusajal toimunut...

Vahepeal käisid meil siin koolis rootslased külas. No, selline sõpruskooli teema jne ja siis nendega oli meil suur uhke jalkamatš, mille me tänavu imekombek ka võitsime, seis oli 4:3. Oleme tuusad, JAA.

Käisin Carmeni juures eelmisel nädalavahetusel. Vägaväga tore oli ja nii hea teda üle pika aja näha ;)

Töökohtadel sujub kõik hästi.. Ni Wilhelmiga kui ka koristamises. Aa muide, Wilhelmi juures hakkame nüüdsest varasemast 2x sagemini käima. Et talle see eesti keel ikka selgeks ka saaks!

Sel ajal, kui olin Carmeni juures, (ma tulin esmasp õhtul tagasi), oli teistel kaasõpilastel Photoshopi eksam. Selle pean nüüd millalgi järele siis tegema. Ilmselt siis, kui on teada nende hinded ja et kas kellelgi on vaja hinnet parandada või ei, et siis parandajatega koos. Eksam koosneb teooriast ja praktikast, eriti ei põe, aga väheke peaks teooria asjad üle vaatama küll...

Kuna meil nüüd Photoshop kui aine, otsa lõppes, õpime nüüd mingi meediat. No aine nimi on Mediakunskap, see käsitleb siis igasugust meediat üldiselt ja selle mõju jms. See tund oli neil ka eelmisel esmaspäeval, ma käisin eile esimest korda selles tunnis. Ja Susse oli lausa nii armas, et andis meile mõnusa pommi kodutöö. Põhimõtteliselt peame kõik kirjutama essee, igaühel erinev teema. Ja teemad on lihtsalt eriliselt ebareaalsed! No nt, minu teema või pealkiri vms on "Girlsport vs boysport". Debiilne ju! Mida kuradit ma sellisel teemal kirjutama peaks, kui minu arvates sellist asja ei eksisteerigi, et sa nagu jaotad a'la ära, et mis on poiste ja mis tüdrukute jagu. Haige. Aga noo, eks ma siis sellest vb kirjutangi terve essee, et seda olemas pole !? :D:D Aga Rolands sai nt "Traffic in Latvia", Indulis "Internet dating", Kiku "How can shy people make traces in the world?", Liisa "How do rude young people affect todays society", Karmen "Young Estonian musicians"... Lita ja Danieli omasid ma ei mäleta, aga mu meelest on juba need teemad küllaltki rabavad, kas pole ??

Viimasel ajal on mul siin päevad väga pikaks ja ööd väga lühikeseks jäänud. See tähendab seda, et magamiseks just ülearu aega pole.. Öösel saab ikka väga hilja, kuna vaatame "Ghost Whispereri" ja tuleb ette ka olukordi, mil oma voodisse ei jõuagi. Nt olen ma juba päris mitu korda maganud telekatoas diivanil, kuhu ma filmi ajal magama olen jäänud. Ahjaa, mingi mõni päev tagasi läks diivan katki ja siis me ehitasime endale madratsitest uhke onni või hiiglasliku voodi vms. See oli muideks minu idee ja seal on nii mugav niimoodi. Kuidagi palju parem isegi kui mu enda voodis. Nii pehme ja hea ;D Aga hommikul on küll mõnikord mar ärgata keset elutuba, köök ka kohe kõrval ja nii :D Aga õnneks ei maga ma seal üldjuhul üksi ;D

Nii, aga nüüd ma lähen vaatan Ghost whispereri ühe osa ja siis kell 12 lähme Kiku ja Karmeniga Matti ukse taha talle sünnipäeva laulu laulma ja õnne soovima. Kingime talle suure peerukoti ja šokolaadi ja üliägeda kaardi, mille ise tegime. Joonistasime sinna kõik kolmekesi igasuguseid võimalikke asju peale, mida vähegi oskasime ja tulemus oli super. Luuletus ka juurde ja asi vasi :) Seega tsaupakaa praegu ja räägime loodetavasti millalgi jälle :D

NB! Muideks, ma tõesti tahaks ise ka sagemini kirjutada, aga ma ei saa ju midagi teha, et ma selline laiskloom olen, aga te ei pahanda mu pihta, ega ju !? ^^

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar